مریض کے حقوق اور ذمہ داریاں:
محفوظ ، ہمدردی ، اور معیار مریض مریض کی دیکھ بھال کو فروغ دینے کے لئے ، ہم آپ کو اپنی صحت کی دیکھ بھال کرنے والی ٹیم کے ساتھ بات کرنے ، اچھی طرح سے آگاہ کرنے ، اور نگہداشت کے فیصلوں اور علاج معالجے میں حصہ لینے کی ترغیب دیتے ہیں۔ ذیل میں درج مریضوں کے حقوق اور ذمہ داریوں کا جائزہ لے کر ہمارے ساتھ بطور فعال ممبر شامل ہوں:
آپ یا آپ کے نمائندے کا حق ہے کہ:
قابل احترام اور محفوظ نگہداشت
- ایک مریض کو حقدار ، قابل احترام اور ہمدردی سے دیکھ بھال کرنے کا حق حاصل ہے۔
- جب آپ کو اسپتال میں داخل کیا جاتا ہے تو کنبہ کے کسی ممبر / دوست کو مطلع کریں۔
- کسی محفوظ ماحول میں نگہداشت کی جائے ، نسل ، رنگ ، قومی ، ابتدا ، عمر ، صنف ، جنسی رجحان ، صنفی شناخت یا اظہار ، جسمانی یا ذہنی معذوری ، مذہب کی ذات ، زبان یا ادائیگی کی صلاحیت کی بنا پر امتیازی سلوک سے پاک ہو۔
- میڈیکل اسکریننگ معائنہ کروائیں اور ہنگامی طبی حالتوں میں مستحکم علاج مہیا کریں۔
- ان لوگوں کے نام اور ملازمت جانیں جو آپ کی دیکھ بھال کرتے ہیں۔
- ہسپتال اور معالج کے معاوضوں کے بارے میں معلومات حاصل کریں۔
- نگہداشت مہیا کرنے سے پہلے اسپتال کے اخراجات کا تخمینہ لگائیں۔
- مریض کو علاج سے انکار کرنے اور ہسپتال سے اپنی ذمہ داری قبول کرنے کا حق حاصل ہے۔
- مریض کو رہائش کے دوران دوسری میڈیکل رائے لینے کا حق ہے (اسپتال کی پالیسی کے مطابق)۔
- مریض کو یہ حق ہے کہ وہ اپنے موجودہ معالج ڈاکٹر میں تبدیلی کی درخواست کرے اگر وہ / وہ ایسا کرنے کی خواہش کی کوئی قابل قبول وجہ فراہم کرسکتا ہے۔
- مریض کو یہ توقع کرنے کا حق ہے کہ نگہداشت کے بارے میں تمام مواصلات اور ریکارڈ کو اسپتال کے ذریعہ خفیہ سمجھا جائے گا ، سوائے اس صورت میں جہاں قانون کے ذریعہ رپورٹنگ کی ضرورت ہو۔
- مریض کو یہ حق حاصل ہے کہ وہ مجوزہ تحقیقی مطالعات یا دیکھ بھال اور علاج کو متاثر کرنے والے انسانی تجربات میں حصہ لے یا انکار کرے۔
مالی رہنمائی
آپ کو اپنے منصوبہ بند علاج کی مالی لاگت کے بارے میں جاننے کا حق حاصل ہے۔ فراہم کردہ لاگت ایک تخمینہ ہے اور آپ کے علاج کے دوران بدل سکتی ہے۔ اگر آپ کو ضرورت ہو تو ، آپ کو مالی مدد کے حصول میں مناسب رہنمائی فراہم کی جائے گی۔ مالی امداد مریضوں کی اہلیت کے تحت ہوتی ہے جیسا کہ ادارہ بہبود پالیسی میں بیان کیا گیا ہے۔
آپ کی دیکھ بھال میں موثر مواصلات اور شرکت
- اپنے دورے / علاج کے دوران اپنے ڈاکٹر سے معلومات حاصل کریں:
- آپ کی تشخیص
- آپ کے ٹیسٹ کے نتائج
- نگہداشت کے ممکنہ نتائج اور نگہداشت کے غیر متوقع نتائج
- اپنی دیکھ بھال اور خارج ہونے والے مادہ کے منصوبے میں شامل ہوں۔
- اپنی فیملی کو دیکھ بھال کے بارے میں فیصلوں میں شامل کریں۔
- سوالات پوچھیں اور اپنے سوالات یا درخواستوں کا بروقت جواب حاصل کریں۔
- اپنا درد سنبھال لیں۔
- کسی کو جذباتی مدد کے لئے اپنے ساتھ رکھیں ، جب تک کہ وہ شخص آپ کے یا دوسروں کے حقوق ، حفاظت یا صحت میں مداخلت نہ کرے۔
- امتحانات ، ٹیسٹوں یا طریقہ کار کے دوران آپ کے ساتھ رہنے کے لئے ایک چیپرون طلب کریں۔
- اپنے معاون فرد اور ملاقاتیوں کا انتخاب کریں اور اس بارے میں اپنا خیال بدلیں کہ کون مل سکتا ہے۔
- اپنے لئے صحت کی دیکھ بھال کے فیصلے کرنے کے لئے کسی کو منتخب کریں اگر کسی موقع پر آپ وہ فیصلے کرنے سے قاصر ہوں (اور مریض کے تمام حقوق اس شخص پر لاگو ہوں)۔
باخبر رضامندی
کسی بھی غیر ہنگامی دیکھ بھال کی فراہمی سے قبل اجازت (مطلع رضامندی) دیں ، بشمول:
- آپ کے علاج کے خطرات اور فوائد
- اس علاج کے متبادل
- ان متبادلات کے خطرات اور فوائد
آپ کی دیکھ بھال کے علاوہ دوسرے مقاصد کیلئے تصاویر کی اجازت دینے سے اتفاق کریں یا انکار کریں۔
رازداری اور پردہ داری
آپ کو اپنی رازداری کی ضروریات کو تسلیم کرنے کے ساتھ نگہداشت مہیا کرنے کا حق ہے۔ آپ کی صحت سے متعلق معلومات خفیہ اور محفوظ رہیں گی۔ کسی بھی معلومات کا انکشاف تب ہی ہوسکتا ہے جب کسی مجاز اتھارٹی کے ذریعہ ضرورت ہو اور اسپتال کی پالیسی کے مطابق ہو۔
شکایات
اپنی نگہداشت کو متاثر کیے بغیر شکایت کریں اور اپنی شکایت کا جائزہ لیں۔ اگر آپ کو پریشانی یا شکایت ہے تو ، آپ اپنے ڈاکٹر ، نرس منیجر یا محکمہ مینیجر سے بات کرسکتے ہیں۔
اگر آپ کا مسئلہ آپ کے اطمینان کے مطابق حل نہیں ہوتا ہے تو ، آپ کوالٹی انشورنس مینیجر سے رابطہ کرسکتے ہیں۔
آپ کی ذمہ داریاں مندرجہ ذیل ہیں:
- اپنی صحت ، پتہ ، رابطہ نمبر ، تاریخ پیدائش ، انشورنس کیریئر اور آجر کے بارے میں درست اور مکمل معلومات فراہم کریں۔
- اگر آپ اپنی تقرری کو برقرار نہیں رکھ سکتے تو کال کریں۔
- ہسپتال کی خدمات ، فیس ، اخراجات ، اخراجات اور معاوضوں کے بارے میں اور اسپتال کے بلوں کی مکمل اور فوری ادائیگی کو یقینی بنانے کے لئے معلومات اور وضاحت طلب کرنا۔
- ڈاکٹروں ، نرسوں اور تکنیکی ماہرین سے لے کر ان لوگوں تک جو آپ کے کھانے اور صفائی عملے کو پہنچاتے ہیں اپنی اسپتال کی ٹیم کا احترام کریں۔
- زبان اور دوسرے لوگوں اور املاک کے طرز عمل پر غور کریں ، بشمول شور کی سطح ، رازداری اور دیکھنے والوں کی تعداد کو ذہن میں رکھنا اور زائرین کی پالیسی پر عمل کرنا
- ناراضگی محسوس ہونے پر اپنے طرز عمل پر قابو پالیں۔
- سوالات پوچھیں اگر کوئی ایسی چیز ہے جس کی آپ کو سمجھ نہیں ہے۔
- اپنی صحت میں غیر متوقع تبدیلیوں کی اطلاع دیں۔
- ہسپتال کے قواعد پر عمل کریں۔
- نگہداشت سے انکار کرنے یا ہدایات پر عمل نہ کرنے کے نتائج کی ذمہ داری قبول کریں۔
- قیمتی سامان گھر پر چھوڑ دو۔
- اسپتال کے عملے یا دوسرے مریضوں کے بارے میں تمام معلومات نجی رکھیں۔
- اسپتال کے عملے کی اجازت کے بغیر تصاویر ، ویڈیوز یا ریکارڈنگ مت لیں۔
- آپ خارج ہونے والے وقت اور مریض کے تاثرات فارم پر قیام کے دوران اپنے خدشات ، تعریف اور تجویز کو بانٹنے کے ذمہ دار ہیں۔